0

Jūsų krepšelis yra tuščias

Kategorijos

1. Kaip užsisakyti:

  1. Užsiregistruokite mūsų el. svetainėje;
  2. Aktyvuokite registracijos nuorodą, kurią gausite nurodytu el. paštu;
  3. Išsirinktas prekes įdėkite į pirkimo krepšelį;
  4. Prekes apmokėkite Jums patogiu apmokėjimo būdu;
  5. Laukite kol prekės bus Jums pristatytos nurodytu adresu.

 

2. Galimi atsiskaitymo būdai

1. Paprastas pavedimas į banko sąskaitą.

Įmonės pavadinimas IĮ TECHNIJA
Įmonės kodas 300666553
PVM kodas LT100003145611
Adresas Taikos pr. 24-440, LT-91222 Klaipėda
Banko sąskaita LT13 4010 0423 0144 2324
Bankas AB DNB bankas
Mokėjimo paskirtis Užsakymo numeris
.2.1 Per integruotą PaySera sistemą (pavedimu)

Naudodamiesi Paysera bank-link paslauga už prekes saugiai ir greitai galite atsiskaityti per vieną iš šių bankų - AB Šiaulių bankas, AB Nordea bankas, AB Danske Bank, AB Citadele bankas, AB DNB bankas, AB SEB bankas, AB bankas, Swedbank. Mokėjimas įskaitomas iškart ir Jūsų užsakymas pradedamas vykdyti.

Užsakymo žingsnyje pasirinkus „Apmokėjimo būdas“ PaySera sistema nukreips Jus į banko puslapį ir perduos elektroninės bankininkystės sistemai duomenis apie sumą, kurią reikia apmokėti.

Sistema jau bus Jums suformavusi mokėjimą už išsirinktas prekes. Beliks tik patvirtinti mokėjimą.

2.2 Per integruotą PaySera sistemą (kreditine kortele)

Naudodamiesi PaySera sistema, taip pat sėkmingai galite atlikti mokėjimus kreditinėmis kortelėmis.  Tiesiog pasirinkite šį mokėjimo būdą PaySera sistemos atsiskaitymo lange, įveskite reikiamus duomenis ir patvirtinkite mokėjimą.

 

3. Prekių pristatymas

Prekes supakuojame ir išsiunčiame per 1-2 dienas po gauto apmokėjimo.

Pristatymas paprastai trunka 1 darbo dieną.

Pristatymo kaina priklauso nuo prekės svorio. Ji yra apskaičiuojama pirkimo metu - tad ją pamatysite įsidėje prekes į krepšelį ir įvedę pristatymo adresą.

Prekes pirktas internetinėje parduotuvėje pristato DPD


4. Prekių grąžinimas

Prekes įsigytas internetinėje parduotuvėje galima grąžinti per 14 dienų.


Prekės grąžinamos, jei yra:

  • Nepanaudotos;
  • Nesugadintos;
  • Nepažeista jų pakuotė.

 

Prekės negrąžinamos, jei yra:

  • Parvežtos pagal užsakymą;
  • Elektros ir elektronikos prekės.

5. Privatumo politika


1. Bendrosios nuostatos

1.1. Ši Privatumo politika (toliau - Politika) reglamentuoja pagrindinius principus ir tvarką, kuria remdamasis IĮ Technija (toliau - Pardavėjas/Paslaugos tiekėjas) tvarko elektroninėje parduotuvėje www.korotech.lt (toliau - elektroninė parduotuvė) Pirkėjų/Paslaugos gavėjų asmens duomenis.

1.2. Pirkėjų/Paslaugos gavėjų asmeninių duomenų tvarkymą nustato šios sąlygos, LR Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas ir kiti teisės aktai, reglamentuojantys tokių duomenų rinkimą.

1.3. Pardavėjas/Paslaugos tiekėjas įsipareigoja parduoti paslaugas fiziniams ar juridiniams asmenims, kurie yra ne jaunesni nei 18 metų. Pirkėjai/Paslaugos gavėjai, neturintys 18 metų, gali pirkti tik su tėvų ar globėjų sutikimu.

2. Registracijos pateikimo taisyklės

2.1. Pirkėjas/Paslaugos gavėjas registracijos formoje turi pateikti pilną, išsamią ir teisingą informaciją apie save. Jeigu registracijos formoje Pirkėjas/Paslaugos gavėjas pateikia netikslius, melagingus ar klaidinančius duomenis, Pardavėjas/Paslaugos tiekėjas turi teisę anuliuoti registraciją ir ištrinti duomenis arba apriboti Pirkėjo/Paslaugos gavėjo galimybes naudotis elektroninė parduotuvė.

2.2. Pardavėjas/Paslaugos tiekėjas pripažįsta ir gerbia kiekvieno fizinio ar juridinio asmens, apsilankiusio elektroninėje parduotuvėje, teisę į privatumą. Pardavėjas/Paslaugos tiekėjas renka ir panaudoja fizinio ar juridinio asmens duomenis (vardą, pavardę, adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą ir kitą elektroninės parduotuvės registracijos formoje nurodytą informaciją) tam, kad:

  • tinkamai įvykdyti prekių ar paslaugų užsakymus;
  • išspręsti problemas susijusias su prekių ar paslaugų kokybe;
  • vykdytų lojalumo programą;
  • įvykdytų kitus sutartinius įsipareigojimus.

2.3. Pirkėjo/Paslaugos gavėjo asmens duomenys yra tvarkomi saugiomis priemonėmis (SSL sertifikatas), kurios apsaugo šiuos duomenis nuo neteisėto sunaikinimo, atskleidimo ar kitų neteisėtų veiksmų.

2.4. Informaciją susijusią su Pirkėjo/Paslaugos gavėjo įsigytomis prekėmis ar paslaugomis Pardavėjas/Paslaugos tiekėjas gali naudoti statistiniais tikslais. Toks statistinių duomenų rinkimas neleidžia tiesiogiai ar netiesiogiai nustatyti Pirkėjo/Paslaugos gavėjo asmens tapatybės. Pardavėjas/Paslaugos tiekėjas pasilieka sau teisę statistinius duomenis perduoti trečiai šaliai.

3. Asmens duomenų perdavimas trečiosioms šalims

3.1. Pardavėjas/Paslaugos tiekėjas turi teisę perduoti informaciją trečioms šalims, tik punkto 2.2 tikslams pasiekti.

3.2. Pardavėjas/Paslaugos tiekėjas neturi teisės perduoti Pirkėjo/Paslaugos gavėjo asmens duomenų trečiosioms šalims, negavę Pirkėjo/Paslaugos gavėjo atskiro sutikimo, išskyrus LR įstatymų nustatyta tvarka.

4. Asmens duomenų pakeitimas ar atnaujinimas

4.1. Pirkėjas/Paslaugos gavėjas turi teisę keisti ir atnaujinti registracijos formoje pateiktą informaciją.

4.2. Pardavėjas/Paslaugos tiekėjas turi turėti naujausią su Pirkėju/Paslaugos gavėju susijusią informaciją, reikalingą savalaikiam ir kokybiškam užsakymų įvykdymui.

5. Informacijos ar pretenzijos perdavimas

5.1.Visi pranešimai, susiję su asmens duomenų tvarkymu, yra pateikiami elektroniniu paštuinfo@korotech.lt arba paštu: Taikos pr. 24-440 LT-91222, Klaipėda, Lietuva.

5.2. Atsakymas Pirkėjui/Paslaugos gavėjui pateikiamas tokia forma, kokia Pardavėjas/Paslaugos tiekėjas gavo pranešimą ar pretenziją. Atsakymas į pretenziją Pirkėjui/Paslaugos gavėjui pateikiamas per 10 darbo dienų nuo pretenzijos gavimo dienos.

6. Asmens duomenų tvarkymas

6.1. Patvirtindamas registracijos formą, Pirkėjas/Paslaugos gavėjas sutinka, kad asmens duomenys,  savanoriškai pateikti registracijos formoje, būtų tvarkomi remiantis šiomis taisyklėmis.

7. Taisyklių keitimas

7.1. Pardavėjas/Paslaugos tiekėjas turi teisę vienašališkai pakeisti Privatumo sąlygas. Apie pakeitimus Pardavėjas/Paslaugos tiekėjas praneša elektroninėje parduotuvėje.

7.2. Jei Pirkėjas/Paslaugos gavėjas po šių sąlygų pasikeitimų naudojasi elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis, Pardavėjas/Paslaugos tiekėjas laiko, kad Pirkėjas/Paslaugos gavėjas sutiko su sąlygų pakeitimu.

8. Baigiamosios nuostatos

8.1.Visi šalių nesutarimai, dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.


Ypatingos prekės

Rezultatai 6 iš 8 Rodyti daugiau